Hər müəllimin şagirdi vardır, amma hər şagirdin müəllimi yoxdur.


        Müəllim şagirdinə diqqət
etdiyi və ona diqqətini hiss etdirdiyi andan etibarən onun müəllimi sayılır. Şagird həmin diqqətin sevinci içində bunu bacaran müəllimə güvənməyə başlayır. Şagirdi ən çox sarsıdan hiss ona lazımı diqqətin ayrılmamasıdır. Diqqətə hamımızın ehtiyacı var. İnsan ancaq ona diqqət olunanda özünü şəxsiyyət kimi hiss edir. Şagirdlər müəllimləri tərəfindən göstərilən diqqətə böyük dəyər verirlər. Şagirdlərimiz məktəbə və sinfə sıxıntı hissi ilə deyil, içində var olacaqları canlı bir binada yer almanın sevinci ilə daxil olmalıdırlar.
        Uşağa diqqət etmək uyğunluq və müvəffəqiyyət üçün böyük bir təşviqdir. Təşviq edilmək isə hamımız üçün uğurlu gələcəyə doğru verilən bir imkandır.

SAYTIN MENYUSU

Block title

Block content

Block title

Block content

axtarış

facebook

təqvim

«  Sentyabr 2020  »
BeÇaÇCaCŞBa
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930