Hər müəllimin şagirdi vardır, amma hər şagirdin müəllimi yoxdur.
Müəllim şagirdinə
diqqət etdiyi və
ona diqqətini hiss etdirdiyi andan etibarən onun müəllimi sayılır. Şagird həmin
diqqətin sevinci içində bunu bacaran müəllimə güvənməyə
başlayır. Şagirdi ən çox sarsıdan hiss ona lazımı diqqətin ayrılmamasıdır. Diqqətə hamımızın ehtiyacı var. İnsan ancaq ona diqqət olunanda
özünü şəxsiyyət kimi hiss edir. Şagirdlər müəllimləri tərəfindən göstərilən
diqqətə böyük dəyər verirlər. Şagirdlərimiz məktəbə və sinfə sıxıntı hissi ilə
deyil, içində var olacaqları canlı bir binada yer almanın sevinci ilə daxil
olmalıdırlar.
Uşağa diqqət etmək uyğunluq və müvəffəqiyyət üçün böyük bir təşviqdir. Təşviq
edilmək isə hamımız üçün uğurlu gələcəyə doğru verilən bir imkandır.